Servei gratuït d’enviaments
Laietà Boutique t’ofereix un sistema de lliurament gratuït de les teves comandes a punts específics del club. Podràs recollit la teva comanda a la recepció del club. (C/. Pintor Ribalta 2-8 · 08028 Barcelona)
Servei d’enviaments amb ports a càrrec de l’usuari
Laietà Boutique també t’ofereix un sistema de lliurament amb ports a càrrec de l’usuari per enviar les teves comandes a l’adreça que et convingui.
Si has escollit aquest tipus d’enviament no oblidis indicar-nos la teva adreça de lliurament a l’apartat “Adreça de lliurament” del pas “3. Comanda”, activant l’opció corresponent del formulari que s’ofereix.
A l’hora de seleccionar l’adreça d’enviament, recorda escollir-ne una on hi hagi algú habitualment.
Recorda que Laietà Boutique permet fer la tramesa de la teva comanda a una adreça diferent de l’adreça de facturació, les dades de la qual hauràs d’introduir en un formulari diferent.
Què cal fer si la teva comanda no arriba?
Si la teva comanda no arribi a l’adreça que has indicat i et vas registrar prèviament o durant la compra, pots consultar l’estat de la comanda a través de la plataforma virtual o bé posar-te en contacte amb nosaltres a través de la pàgina “contacte“.
Si la teva comanda no arriba a l’adreça que has indicat i no et vas registrar en fer la comanda, posa’t en contacte amb nosaltres a través de la pàgina “contacte“.
Registrar-se
Des de Laietà Boutique et recomanem que et registris com a usuari de la botiga virtual, de cara a futures compres i per poder fer un seguiment de l’evolució de la teva comanda.
Un cop registrat o registrada, et podràs identificar sempre que vulguis per administrar les teves dades principals de facturació, l’adreça de lliurament en cas que en tinguis, canviar la contrasenya o veure l’estat de la teva comanda.
Avantatges de registrar-se:
· Fàcil i senzill: només has d’introduir la teva informació una vegada.
· T’informarem de l’estat de la teva comanda.
· Entre moltes altres coses, podràs administrar productes en llistes de la compra separades.